سوالات عمومی
چگونه میتوانم در وبسایت سیتا ثبتنام کنیم؟
ابتدا به آدرس sita.iwtdc.ir مراجعه نموده و در منوی بالای صفحه بر روی دکمه ثبت نام / ورود کاربران کلیک میکنیم، در صفحه جدید بر روی ثبت نام کلیک کرده و مراحل آن را پیش میبریم.
من قبلا در سایت سیتا ثبتنام کردهام. چگونه میتوانم وارد حساب کاربریام شوم؟
از منوی بالای سایت روی گزینه ثبتنام / ورود کلیک کنید، سپس در صفحه جدید نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید.
در هنگام ثبتنام با پیغام `` شماره تلفن همراه تکراریست`` مواجه میشوم.
شما قبلا با این شماره در سامانه عضو شده اید لطفا با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید و یا در صورت فراموشی کلمه عبور با کلیک برروی “کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟” و بازیابی کلمه عبور از طریق پیامک درخواست تغییر کلمه عبور خود را ارسال و نسبت به تغییر آن اقدام نمایید.
کلمه عبور خود را چگونه تغییر دهیم؟
در صفحه ورود با کلیک بر روی کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟ و انتخاب یکی از راههای تغییر کلمه عبور درخواست تغییر آن را ارسال و نسبت به تغییر کلمه عبور اقدام نمایید.
اپلیکیشن سیتا برای سیستم عامل اندروید را چگونه دریافت کنیم؟
اپلیکیشن سیتا از طریق آدرس app.iwtdc.ir در دسترس و قابل دانلود میباشد.
طریقه ارسال درخواست
پس از ورود به سامانه با توجه به نوع درخواست خود از منوهای پایین صفحه نسبت به ارسال درخواست در فرآیند مورد نظر اقدام نمایید .
درخواستهای گذشته من از کدام قسمت قابل مشاهده میباشد؟
پس از ورود به سامانه با کلیک بر روی دکمه درخواستهای من در منوی بالای صفحه و کلیک بر روی مشاهده درخواستهای موجود برای هر فرآیند نسبت به مشاهده درخواستهای ثبت شده گذشته خود اقدام نمایید.
کارتابل ارجاعی چیست؟
تمام نامه یا درخواستهای دریافت شده جهت اقدام در این قسمت قرار میگیرند تا اقدامات مورد نیاز توسط شما صورت گیرد.
کارتابل اقدام شده چیست؟
تمام نامه یا درخواستهای اقدام شده توسط شما پس از اقدام در این قسمت قرار میگیرند.
کارتابل تاریخ گذشته چیست؟
تمامی فعالیتها دارای محدودیت زمانی برای اقدام میباشند. فعالیتهایی که در زمان مقرر عملیات اقدام آنها انجام نشود به کارتابل تاریخ گذشته انتقال داده میشوند.
درخواست من در چه مرحلهای است؟
تمام درخواستهای ارسال و اقدام شده ی موجود در کارتابلها دارای دکمه گردش میباشند که پس از کلیک بر روی آن جریان فرآیند آن درخواست قابل مشاهده میباشد که با بردن نشانگر موس بر روی آن فرآیند توضیحات هر مرحله قابل مشاهده میباشد.
طریقه محاسبه فاکتور در فرآیند صدور
در فرآیند صدور با احتساب تعداد فضاهای اقامتی، پذیرایی و جانبی بر اساس دستورالعملهای ابلاغی فاکتور محاسبه میشود.
تب مستندات در کارتابل ارجاعی چیست؟
تمام فایلهای آپلود شده درجریان فرآیند در قسمت مستندات برای مشاهده و استفاده قرار داده میشود.
طریقه ارتباط با واحد پشتیبانی
شما عزیزان در صورت مواجه با هر گونه سوال و یا مشکل در هنگام استفاده از سامانه سیتا کافی است با شماره 88643904-021 و یا با شماره واتس آپ 09055081071 تماس حاصل فرمایید.